Tuesday 24 October 2017

Moving Gjennomsnittet Betfair


JollyGreen skrev: Jeg bruker nå ingen diagrammer i det hele tatt fordi de bare legger til rotet. Takk for rådet. For å klargjøre, ser du på wom-diagrammet eller Betfair-grafen, eller fokuserer du rent på stigen JollyGreen skrev: Fordi markedene beveger seg så fort da indikatoren hadde vinket flagget for å si det, var det for sent og trenden var på vei. På grunn av dette unngår du å utvikle trender og fokuserer i stedet på intervaller og mottrenden. Lør 19 mars 2011 12:29 Jeg bruker Betfair-grafen og ser etter penger å bygge og handle på stigen. Jeg handler hva jeg ser så hvis en pris blir presset ut av trykk fra lag, vil jeg handle det. På samme måte vil jeg bytte den andre retningen hvis presset kommer fra backers. Sat 19 mars 2011 12:07 Jeg er tvilsom at du vil få alt fra en ekstra glidende gjennomsnittlig indikator. Egentlig er jeg sikker på at du ikke vil få noe i det hele tatt unntatt mer for å se på og flere ting å legge til tvil. Jeg har hatt dårlig helse de siste 23 årene og noen ganger har jeg vært i senga. Jeg bestemte meg for å bruke den tiden til å analysere markedene litt mer. Jeg ville ikke handle fordi jeg ikke kunne konsentrere seg på grunn av smerten, men jeg visste at jeg kunne sette opp noen analysesoftware og teste forskjellige TA-indikatorer. Jeg har kontaktet en person i USA som spesialiserer seg på den linjen, og han var veldig nyttig. Dessverre er det der det positive aspektet avsluttet, og da fant jeg at TA ikke var nyttig for meg i det hele tatt. Jeg våger å si at noen mennesker har funnet en indikator som fungerer, men de har nok brukt lang tid på å tilpasse det, og de kommer ikke til å snakke om det. Fordi markedene beveger seg så fort da indikatoren hadde vinket flagget for å si det, var det for sent, og trenden var på vei. Jeg prøvde da å analysere hva indikatoren lette etter for å se om jeg kunne bruke en indikator for å bidra til å forutsi når den andre indikatoren ville brann. Ser du mønsteret som utvikler seg her Jo jo mer du legger til, desto mer må du se på og de flere beslutningene du må gjøre. Da du har sjekket alt og spurte deg selv om det er klart å gå inn, det er for sent, og de fleste vil ha nippet inn og ut. Jimrobo er riktig når han sier mindre er mer i denne situasjonen. Jeg bruker nå ingen diagrammer i det hele tatt fordi de bare legger til rotet. Jeg kan fortelle deg at Peter også bruker ingen bevegelige gjennomsnittlige indikatorer i oppsettet hans. Jeg kunne fortelle deg hvilken av kartindikatorene han bruker, men det ville forråde sin tillit - han kan velge å fortelle deg hvilken han bruker, men det er hans beslutning å lage. Gjennomsnittlig gjennomsnitt Et glidende gjennomsnitt brukes vanligvis med tidsseriedata til utjevne kortsiktige svingninger og fremheve langsiktige trender eller sykluser. Terskelen mellom kortsiktige og langsiktige avhenger av søknaden, og parametrene til det bevegelige gjennomsnittet blir satt tilsvarende. For eksempel brukes det ofte i teknisk analyse av økonomiske data, som aksjekurser, avkastning eller handelsvolumer. Det brukes også i økonomi til å undersøke bruttonasjonalprodukt, sysselsetting eller andre makroøkonomiske tidsserier. Matematisk er et glidende gjennomsnitt en type konvolusjon, og det ligner også lavpassfilteret som brukes i signalbehandling. Når det brukes med ikke-tidsseriedata, virker et glidende gjennomsnitt bare som en generisk utjevningsoperasjon uten noen bestemt tilkobling til tid, selv om det vanligvis er underlagt noen form for bestilling. Det sies at ved kryssning av det langsomme glidende gjennomsnittet og de raske bevegelige gjennomsnittene kan du indikere en endring i trenden, fryktelige sa: 10. april 2011 kl. 21:44 Hei MC Jeg så på Wikipedia, men likevel føler meg litt tapt om hele greia. Lurer fortsatt på hvordan du bruker det til sporthandel og hva alle innstillingene betyr. Takk uansett. Også jeg tror du nevnte noe om å bruke det bevegelige gjennomsnittet i et av innleggene dine på min andre tråd. Kan du forklare litt om hvilke innstillinger du bruker med det, og hvordan du gir mening for informasjonen. Takk Fearghal doubleback sa: 10. april 2011 22:24 Flytende gjennomsnitt er bare et gjennomsnitt som beveger seg Hvis du beregner gjennomsnittsprisen på olje over De siste ti dagene, hver dag får du en ny pris, hver dag sist på listen, dråper av listen, kan du plotte en graf: Siste ti dagers priser på olje til sammen 10 (ti dager) en annen pris hver dag Glidende gjennomsnitt. Nå, avhengig av hvilken tidsperiode du bruker, kan du gi forskjellige resultater eller en annen (MA) - linje, si at vi skulle bruke en vanlig MA på 200 dager, vi kan si at hvis dagens pris er over 200 ) da prisen går opp, hvis dagens pris er under 200 (MA) så prisen går ned. Hvis vi skulle bruke en lavere flytende gjennomsnitt, ville MA-linjen knytte prislinjen nærmere og gi forskjellige signaler, fordi gjennomsnittet ville bli tatt over en mindre tid, det ville være flere signaler og flere handler som kan ses , hvis vi i det ovennevnte eksemplet kjøpte oss da prislinjen brøt opp gjennom 50-dagers Moving Average, solgt da prislinjen brøt seg ned gjennom 50 (MA), ville dette gi oss flere signaler og kortere siktbetegnelser enn om vi fast til 200 dagers flytende gjennomsnitt. Her går du, jeg laget en rask video for å vise innstillingene som jeg bruker, du kan da leke med dem for å finne noe som passer deg, jeg antar at de viktigste verdiene er frekvensene til de bevegelige gjennomsnittene, på AGT bruker jeg 20 MA og 50 MA-frekvenser, tror jeg det er også viktig å påpeke at jeg hadde en vinthund rase åpen i videoen med ikke en massiv likviditet, da det ikke er noen hesteveddeløp i dag, men disse innstillingene fungerer for meg på hestene. Hva ser du etter når du bruker glidende gjennomsnittet Jeg ser etter en pause i det høyere glidende gjennomsnittet, når det har blitt ødelagt, legger jeg inn en handel, jeg holder markøren på stigen til gjeldende pris på høyere glidende gjennomsnitt og bruk den prisen som et inngangspunkt, så i virkeligheten, stalker jeg prisen, hvis glidende gjennomsnitt er på 3,2 og dagens pris er på 3,6 jeg vil ikke gå inn til 3,15 blir handlet. Når det høyeste glidende gjennomsnittet har blitt ødelagt, kan dette tyde på en endring i trenden eller kunne være bare en kort nedadgående bevegelse, så jeg holder øye på betfairgrafen i tillegg til å se hva som skjer trendvis (større bilde) for en ekstra indikasjon som til hvor sterk bryte gjennom glidende gjennomsnitt er: Grunnleggende trendavlesning, tegne en rett linje som forbinder alle nedre troughs av en pris hvis prisen går opp omvendt, du vil tegne en rett linje mellom alle toppene hvis prisen går ned, jeg kan se trendlinjene i øynene mine, så jeg trenger ikke å tegne en linje, men det er en god øvelse å tegne dem på grafer for å bli kjent med dem. Hvis trendlinjen har blitt ødelagt, vet jeg at en mulig reversering finner sted, noe som betyr at en god få flått er muligens opptatt. Tilbake til det bevegelige gjennomsnittet, når den høyere perioden MA har blitt brutt, hopper jeg rett inn og prisen vil vanligvis bevege seg i ønsket retning, ikke hele tiden, men definitivt flere ganger enn ikke, og det er her disiplinen kommer inn for å komme seg ut av en handel som går mot deg, men når det bevegelige gjennomsnittet er blitt bekreftet som ødelagt, er det på tide å tenke på å komme seg ut, jeg er ikke for grådig og vil ta flåttene som jeg kommer ut av det første trekket. Når det lavere glidende gjennomsnittspunktet krysser det høyere glidende gjennomsnittet, er dette også en indikator på at prisen vil fortsette å gå i den retningen du har handlet, på dette tidspunktet går jeg vanligvis ut, så jeg er i hovedsak handel med prislinjeskiftet av høyere glidende gjennomsnitt til det nedre glidende gjennomsnittet krysser det høyere glidende gjennomsnittet, men du kan fortsatt være i denne handelen og ri trenden og vente på ytterligere signaler som ville være omvendt, for eksempel: Se på grafen, og hvor de høyerelowerprice linjene er på graf, også ved dagens betfair-graf og trenden, den høyeste verdien ville være den høyere perioden som beveger gjennomsnittet da under det ville være den nedre perioden som beveger gjennomsnittet da under prislinjen, vil betfair-grafen forblir i den nåværende trenden. Du kan gå ut når enten prislinjen reverserer og bryter det nedre glidende gjennomsnittet, jo høyere glidende gjennomsnitt, svinger det lavere glidende gjennomsnittet og bryter det høyere glidende gjennomsnittet eller den nåværende trenden Linjen av betfair-grafen blir ødelagt. Jeg håper dette er fornuftig, og her er en video som jeg laget med det jeg har beskrevet: Jeg prøvde det i går, og først ble forvirret at diagrammet ikke kom opp med oppgangen med stigen, så jeg forstod at diagrammet er separat, men fant det vanskelig for å lese den vertikale indeksen, er spørsmålet mitt hvordan du får den vertikale indeksen med de små etikettene jeg poked rundt litt, men kunne ikke finne den. doubleback sa: 4. august 2011 09:52 Jeg prøvde det i går, og først ble forvirret om at diagrammet ikke satte opp med stigen, så jeg fikk det at diagrammet er separat, men fant det vanskelig å lese den vertikale indeksen, spørsmålet mitt er hvordan får du den vertikale indeksen med de små etikettene jeg poked rundt litt, men kunne ikke finne den. Høyreklikk på Chartgt Select. Ingen, Høyre, Venstre eller Begge. Jeg tror ikke det ville være en god ide å få kartetikettene å samsvare med stigen som du ville miste skalaen til diagrammet. Hvis diagrammet beveger seg i et stort område, vil du bare se diagrammet i henhold til hvilket område stigen viser, i stedet for å komprimere det til det du ser. Drevet av vBulletinreg Versjon 4.2.2 Copyright kopi 2017 vBulletin Solutions, Inc. Alle rettigheter reservert. Donasjonssystem levert av vBDonate v1.4.7 PL1 (Lite) - vBulletin Mods amp Addons Opphavsretts kopi 2017 DragonByte Technologies Ltd. Copyright Talented Mavericks Limited 2009 - Uendelig og BeyondThere er forskjellige typer inngangspunkter gitt informasjonen du baserer oppføringen på. Disse er: Grafhistorie Vekt av penger Bestill over hele Prisbånd Tid før av Spesifikke markedstendenser, dvs. gjentatte mønstre Prisbevegelse, dvs. hvor langt har prisen allerede flyttet. Prisbevegelse av en annen hest Matchende og uovertruffen innsats Kommentatorer uttrykker meninger Antall løpere Hester leker opp osv. Alle disse må tas i betraktning når du legger inn en oppføring - jo bedre kan du lære om hver enkelt av disse og din evne til å behandle dem alle veldig raskt, vil hjelpe deg med å få et godt inngangspunkt. Jeg vil holde forklaringene kortfattet, da jeg sannsynligvis kunne skrive et fullt blogginnlegg for hvert avsnitt. Jeg synes det er viktig å få tak i å bruke grafer religiøst. som det som allerede har skjedd, er etter min mening en massiv indikator på hva som sannsynligvis vil skje. Jo mindre grafikkhistorikk det er, enten ved hjelp av Betfair-grafen eller Bet Angel-grafer, desto vanskeligere er det å forutsi fremtiden, men nærmere 5 minutters mark før av, desto lettere er det. Men husk at du aldri bare baserer din beslutning på en ting du trenger å bruke et antall av disse indikatorene for å ta den riktige avgjørelsen. Vekt av penger Etter min mening er det viktig som noensinne, men baserer aldri bare en beslutning på nettopp dette. Se penger som strømmer inn og ut av markedet, og til slutt vil du kunne bedømme på hvilke punkter i tide før løpet hvor pengene er en sann refleksjon av potensielle prisbevegelser. Dette er en av de fakta som du ikke trenger å være intuitiv for å forstå om boken er rundt 100, du vet at noe har å gi vei i prisene på hestene. Et tips: Sannsynligvis den som allerede har vært enten drivende eller dampende. Hvis det er noen minutter før avgangstiden, ta en titt på den høyre høyre kolonnen på Bet Angel-stige grensesnittet. Her ser du det totale beløpet som passer for hver pris. Hvis du ser at 30K er blitt matchet på hver pris mellom 3,2 og 3,5, så faller beløpet til 15k og mindre utenom disse prisene, du vet nå at prisen overveiende har ligget mellom disse prisene en stund, og grafen er mest sannsynligvis reflektere det, så prisen er mye mer sannsynlig å fortsette å holde seg mellom de to prisene. Å være klar over tiden før avgangen er etter min mening en svært viktig faktor for å bruke denne indikatoren. Tid før av Å være klar over hvor mye tid før løpet er på grunn av, tror jeg, er ganske viktig. For eksempel hvis det bare er 30 sekunder å gå før avstanden, er det mye mindre sjanse for at det er en enorm sving i pris, det samme gjelder om det bare er 10 minutter før avstanden. Å gjøre sammenhengen mellom tid og prisbevegelser vil hjelpe deg med oppføringen din. Du må være oppmerksom på mønstre i markedet som gjentar. Så for eksempel priser som beveger seg innenfor et prisbånd - de ser vanligvis mellom øvre og nedre grenser, men sjelden i tilsvarende tidspunkter. Hvis en pris har flyttet fra 2,0 til 3,0 for eksempel, bør du vite at prisen ikke kommer til å fortsette å drive for alltid ut til 1000. Ved å ta prisbevegelser som allerede har skjedd, kan du hjelpe deg med å ta avgjørelser om inngangspunkter. Hvis du tar et eksempel på et trekk fra 2,0 til 3,0, bør du være mye mindre, så skal du legge hesten til 3 gitt hva som allerede skjedde. Prisbevegelse av en annen hest Si for eksempel at du må favorisere prisen like på 3.0 Hvis prisen på en av favorittene begynte å drive, vil prisen på den andre favoritten være mer sannsynlig enn ikke motsatt. Det er mange flere scenarier Ive lærte ubevisst, jeg kunne forklare, men det eksemplet gir den enkleste forklaringen på hva du skal være oppmerksom på. Matchende og uovertruffen spill Hvis noen hoppet i markedet og bare støttet en hest med 1636 000 for eksempel, er prisen mye mer sannsynlig å gå sydover. Det er mange forklaringer på hvorfor et par som har vekten av penger, har nå forandret seg, eller 1632 000 av det kunne ha vært handelsmenn, i så fall må de nå komme seg ut. Uovertruffen spill legger ganske enkelt til mixeren av om de skal bli matchet, uansett om de er spoofing, det vil si at de ikke vil at pengene skal bli matchet, og om de for eksempel er en punters penger, og de er ivrige etter å få pengene sine matchet slik at de drar pengene sine nede med vilje for å bli matchet. Commentators voicing opinion Hvis en kommentator eller en vellykket punter, f. eks. Dave Nevison (når han er på en vinnende løp), begynner å forklare enhver grunn under solen, hvorfor en viss hest kan eller ikke kan vinne, folk flest kommer til å reagere på dem, derfor kan disse mulighetene tjene som et utmerket inngangspunkt. Hvis det for eksempel bare er 2 løpere, vil prisene bevege seg nesten perfekt til hverandre, og holde en lav bokprosent. Det er et av de enkleste eksemplene, men hvis du bygger opp et bilde av alle løpene du handler og husker antall løpere, vil du begynne å se prisbevegelsesmønstre vises. Å vite og lære dette kan hjelpe med inngangspunkter. Hestene spiller opp Dette er godt dokumentert og kjent av alle, hvis en hest spiller opp prisen hvis den skal drive og tjener som et godt inngangspunkt for å legge hesten i spørsmålet, eller til og med tilbake en av de andre favorittene hvis hesten er sterk kandidat. Mens jeg skrev dette, følte jeg at jeg kunne ha forklart alt til mye mer detaljert - jeg skjønte aldri at jeg faktisk analyserte ting underbevisst inn i så mye detaljer så fort mens jeg handlet. Jeg vil gå inn i technicalities med skjermbilder av spesifikke eksempler en annen gang. Det kan være noen få indikatorer jeg har glemt å nevne, Ive oppført alle de jeg kunne tenke på mens jeg skrev dette. Jeg gjør mitt neste innlegg på utgangspunkter, det burde være mye enklere. Når det gjelder utfordringen min, går det bra. Jeg handlet ikke bankferie mandag - jeg tok deg tid til å spille golf og slå to av vennene mine, jeg gjorde ganske skremmende med 31 poeng, men det var bare 2nde gangen jeg spilte i over et år i går klarte jeg bare å skrape over 1632 , 000 fortjeneste alt i alt, det var en ganske uneventful dag (høres dumt jeg vet) - Jeg var auto-pilot hele dagen. Adam Heathcote Hei Im Adam og Im 24 fra London. Jeg begynte på Betfair i januar 06, men begynte ikke å handle frem til 7. august. Jeg fullførte en datavitenskap BSc på Exeter University med en 2: 1 i 2007 og bestemte seg for å lære hesteveddeløpshandelen heltid, etter å ha besøkt et seminar holdt av Peter Webb på online betting utveksling. Det har lønnet seg og nå handler jeg for å ha bodd Ive vært trading i litt over et år og har hatt læringsprosessen. Se hele profilen min. Forslag til lesing Tror du at tillit til det du gjør er viktig når du handler Night out i London

No comments:

Post a Comment