Saturday 18 November 2017

Easy Market Entry Forex Trading System


Easy Markets Trading Platform Ansvarlig handel. Naturligvis enkelt. Donrsquot begrenser din fantasi ndash fri tankene dine og styrke din handel. Handel med trygghet og trygghet Med stor makt kommer det store ansvaret. Vi plasserer globale finansielle markeder i hendene dine og gir deg plattformen vi opprettet og lanserte som den aller første nettbaserte plattformen i 2001, for raskt og effektivt å handle med markedene du vil, slik du vil. Den enkle og svært brukervennlige easyMarketsrsquo tilnærmingen til handel betyr berøring, sveipe og klikk spenning kommer naturlig. Platform Highlights dealCancellation ndash avbryte en avtale innen 1 time og gjenopprette tapene dine. GRATIS garantert stoppfall - kan kombineres med avtale. Avregning Online-tilgang 247, ingen nedlastinger kreves 300 markeder inkludert valutaer, metaller, varer og indekser Ett klikk som handler fra Market Explorer Avanserte diagrammer , nyheter, teknisk analyse og sentiment på en skjerm. Faste spredninger for større prisgennomsiktighet. Gratis garanterte priser betyr ingen slippe, noensinne. Negativ balansevern. Spot trading, alternativer, forward-tilbud, ventende ordrer 1: 400 innflytelse. Gratis livstid demo. Risiko Advarsel: Forward Rate Agreements, Options og CFDs (OTC Trading) er leveraged produkter som har en betydelig risiko for tap opp til din investerte kapital og kan ikke være egnet for alle. Sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoene og ikke investerer penger du ikke har råd til å tape. Vennligst se vår frivillige ansvarsfraskrivelse. Easy Forex Trading Ltd (CySEC ndash lisensnummer 07907). easyMarkets er et handelsnavn for Easy Forex Trading Limited, registreringsnummer: HE203997. Dette nettstedet drives av Easy Forex Trading Limited Ved å bruke easymarkets, godtar du bruken av informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din. Begrensede områder: easyMarkets Group of Companies tilbyr ikke tjenester til borgere fra bestemte regioner, som for eksempel USA, Israel, Iran, Syria, Afghanistan, Myanmar, Nord-Korea, Somalia, Irak, Sudan, British Columbia, Ontario og Manitoba. . 8220So Easy Its Ridiculous8221 Trading System Som du kan se, har vi alle komponentene i et godt forex trading system. For det første bestemte vi oss for at dette er et swing trading system, og at vi vil handle på et daglig diagram. Deretter bruker vi enkle glidende gjennomsnitt for å hjelpe oss med å identifisere en ny trend så tidlig som mulig. Den Stokastiske hjelper oss med å avgjøre om det fortsatt er greit for oss å gå inn i en handel etter et glidende gjennomsnittsovergang, og det hjelper oss også med å unngå oversold og overkjøpte områder. RSI er et ekstra bekreftelsesverktøy som hjelper oss med å bestemme styrken av vår trend. Etter å ha funnet ut vårt handelsoppsett, bestemte vi oss for risikoen for hver handel. For dette systemet er vi villige til å risikere 100 pips på hver handel. Vanligvis, jo høyere tidsramme, jo flere piper bør du være villig til å risikere fordi gevinstene dine vanligvis vil være større enn om du skulle handle på en mindre tidsramme. Deretter definerte vi klart inn - og utgangsreglene. På dette tidspunktet vil vi starte testfasen ved å starte med manuelle tilbakemeldinger. Here8217s et eksempel på en lang handel oppsett: Hvis vi gikk tilbake i tid og så på dette diagrammet, ville vi se at i henhold til våre systemregler, ville dette være en god tid å gå lenge. For å teste tilbake, ville du skrive ned til hvilken pris du ville ha angitt, ditt stoppfall, og din exitstrategi. Da ville du flytte diagrammet ett lys om gangen for å se hvordan handelen utfolder seg. I dette spesielle tilfellet ville du ha gjort noen anstendige pips. Du kunne har kjøpt deg noe fint etter denne handelen. Du kan se at når de bevegelige gjennomsnittene krysser i motsatt retning, var det en god tid for oss å gå ut av veien. Selvfølgelig vil ikke alle dine handler se dette sexy ut. Noen vil se ut som stygge kvier, men du bør alltid huske å holde seg disiplinert og holde seg til handelssystemets regler. Here8217 er et eksempel på en kort oppføring for 8220So Easy It8217s Ridiculous8221-systemet. Vi kan se at kriteriene våre er oppfylt, da det var en bevegelig gjennomsnittsovergang, viste Stokastisk nedadgående fart og ikke ennå i oversolgt territorium, og RSI var mindre enn 50. På dette tidspunktet ville vi skrive inn kort. Nå skulle vi registrere vår inngangspris, vårt stopp tap og utgangsstrategi, og deretter flytte diagrammet frem ett lys om gangen for å se hva som skjer. Boo yeah baby Som det viser seg, var trenden ganske sterk og paret droppet nesten 800 pips før en annen crossover ble laget. Nå er isn8217t det latterlig lett. Vi vet at du8217er trolig tenker at dette systemet er for enkelt til å være lønnsomt. Vel, sannheten er at det er enkelt. Du burde ikke være redd for noe som er enkelt. Faktisk er det et akronym som du ofte vil se i handelsverdenen kalt KISS. Det står for Keep It Simple Dum Det betyr i utgangspunktet at forex trading systemer don8217t må være komplisert. Du trenger ikke å ha en zillion-indikator på diagrammet ditt. Faktisk, å holde det enkelt vil gi deg mindre hodepine. Det viktigste er disiplin. Vi kan stresse det nok. Vel, ja, det kan vi. DU MÅ ALDRI STIKKE TIL DIN HANDELSORDNINGSREGLER Hvis du har testet ditt forexsystem grundig gjennom tilbakestesting og ved å handle det i en demo i minst 2 måneder, bør du føle deg trygg nok til å vite at så lenge du følger reglene dine , vil du ende opp lønnsomt i det lange løp. Stol på systemet ditt og stole på deg selv Hvis du vil se noen eksempler på noen litt mer kompliserte forex trading systemer, ta en titt på Huck8217s HLHB system eller Pip Surfer8217s Cowabunga system. Lagre fremgangen din ved å logge inn og merke leksjonen fullstendig Her er noen siste uønskede og virkelige testimonials (sitert med tillatelse). Hei Cynthia, jeg vil gjerne takke deg for ditt enkle system. Trading vil aldri bli det samme igjen for meg. Du har gjort det så lett Et blikk på diagrammene er alt det tar ikke mer å analysere og prøver å finne ut det. Ive hadde flere diagrammer satt opp med forskjellige indikatorer, og jeg finner at jeg går først og sist til ditt enkle system, og vil slette diagrammer med de andre indikatorene. Jeg har lagt AMA-pilene og hvite quotXsquot fra ditt fargekodede system som jeg liker dem så mye. Et ekstra pluss er de flotte videoene du har tatt med. Forklaringene dine med diagrammene gjør alt alt SUPER SIMPLE. Det er perfekt. Takk igjen. Barbara Takk for denne enkle og utmerkede Simple Breakout - det er en stor hjelp for handelsfolk. Og hvis jeg kan legge til - jo mer jeg har brukt det i noen dager - jo bedre tror jeg det er. Betydningen av klart definerte oppføringer, tilbakestillinger og utganger er enormt - som bare handelsmenn som har lidd av å ikke bruke dem, kan vitne. Dette er et flott system - og til en rimelig pris. Med beste ønsker. Esther Lim Tusen takk for din ypperlige støtte, Cynthia Du gir meg det mest oppriktige svar og støtte i forhold til hvilken som helst annen programvare jeg kjøpte før. Jeg kan endelig se et sterkt lys i Forex mørktunnelen fordi det nye systemet virkelig rocker forsterkeren som ruller med alle de grønne pipene i riktig retning. Jeg vil vurdere å ta Max kurset når jeg kan mestre ditt nye system litt bedre. Bare håper å bang flere pips fra retracements. Takk igjen og ha en god Thanksgiving. Robert T. Oh min, men er dette et fantastisk system. Ja, jeg lastet ned systemet søndag og begynte å handle mandag. Jeg har gjort rett på 500 allerede i to dager handel med 1 mye handel. Dette er et så enkelt system å bruke og videoinstruksjonene dine er fantastiske. Alt du sa om systemet er rett på pengene. Dette er så gøy å bruke nå som jeg kan se nøyaktig når jeg skal komme inn og når jeg skal komme seg ut. Jeg gjør det du sa ved å se på de lengre tidsrammediagrammer for å bestemme trenden og deretter gå ned til kortere tidsramme for å få et inngangspunkt og avslutte. Din hastighetsmåler er spektakulær. Jeg har prøvd å bruke mest alt du anbefaler og vært så fornøyd med alt. Jeg hadde brukt demo kontoer i ca 1 12 år med liten eller ingen suksess. Så kjørte jeg inn på nettstedet ditt og prøvde det du anbefalte og wow, jeg begynte å tjene penger på min demo-konto. Da jeg gikk til live-kontoen, samme ting, tjente jeg penger. Jeg visste alltid at det var penger å bli gjort i Forex, men nå er det ikke en drøm men virkelighet. Alt jeg kan si er takk så mye. Det er som jeg fant bildet av 5000 stykke Forex Jigsaw Puzzle du beskriver og nå kan jeg sette den sammen. Mark A. I et nøtteskall er dine nye programmer utmerket. Disse er manuelt betjente systemer. De kan enkelt programmeres til å være så forenklet eller komplisert som heshe ønsker. Alt er her. De er navngitt: quotCynthias Easy Forex Breakout Trend Trading Enkle (og avanserte) Systems. quot Jeg har vært trading vanlige aksjer i mange tiår og Forex markedet i over ett år. Jo mer jeg bruker indykkene dine, jo mer uanstendig er fortjenesten min blitt. Trading har blitt så lett og er helt stressfri. Jeg har fått mitt eget Forex trading materiale fra mange mennesker over hele verden. De fleste har hjulpet seg på egen måte. Men ingen har hjulpet meg så mye som Cynthia. Jeg har aldri sett et så godt system som dette. Ingen eksisterer Så, hennes quotEasy Forex Breakout Trend Trading Simple (og Advanced) Systemsquot er toppklasse. Id anbefales sterkt dem for alle som ønsker å lykkes i Forex trading. Du trenger ikke annet enn en meglerkonto med MT-4-handelsprogramvaren. John A. Bryant, M. D. (pensjonert) Veldig aktiv Forex trader Jeg elsker ditt fargekode trading system, og hvis du åpner vedleggene vil du se hvorfor. Analyse3 er bare GBP USD-data for å lage det diagrammet. Siden jeg tok ut all personlig informasjon, vær så snill å bruke den som du ønsker. Jeg dro til ThinkForex basert på din anbefaling og henrettelsene er utestående. Jeg har aldri hatt en requote i alle disse handler. Jeg har bare innlemmet ditt nye enkle system på toppen av fargekoden og whooeee. Jeg forstår nå hvordan det fungerer bedre. Jeg er en visuell slags fyr. Elsker G-Spot med breakout-indikatoren det bergarter. Trading er faktisk gøy igjen. Jeg har tilbakebetalt alle tapene mine i år og 500 bort fra å hente siste års tap. Jeg handler mest hver dag og bruker aldri mer enn 10 av min konto og hver måned fastsetter jeg et mål å doble kontoen som definerer masse størrelse, antall avg. handler, ta fortjeneste for hver handel osv. Jeg setter deg ned dagen etter og vurderer tidligere dager handler og prøver å bestemme hva jeg gjorde galt for en tapt handel (mangel på å vente på signal, hoppe for tidlig osv., mine feil ikke system) til forbedre mine ferdigheter og se hva jeg gjorde riktig for å styrke gode vaner. Jeg kan ikke takke deg nok, og jeg var så skeptisk fordi jeg prøvde så mye ren krap der ute som aldri virket. Med vennlig hilsen og kan ikke takke nok, mine resultater med breakout-systemet har vært som forventet. All informasjon og systemer du foreslår er flotte og fungerer bra. Som et vitnesbyrd for ditt breakout-system, er jeg fortsatt tinkering med valutapar og tidsrammer. Parene du foreslår fungerer bra, jeg så på hvordan breakout systemet reagerte på den nyeste AUDUSD-bevegelsen. Farger virkelig markere posisjonen oppføring og avslutte. Hvis du er på datamaskinen din når indikatoren utløser, er resultatene gode. Takk for din fortsatt hjelp og støtte med systemer, tilbud og veiledning. Hilsen, Graham D Jeg kjøpte systemet ditt for noen dager siden, og jeg vil takke deg fordi jeg har tjent penger på min livekonto. Jeg kjøpte både grunnleggende og avanserte, men jeg bruker bare grunnleggende så langt, og jeg har vært i stand til å tjene penger på det. Jeg brukte en micro mye, fra en balanse på 203 til 226, på bare en dag. EI Jeg er veldig fornøyd med mitt kjøp av de enkle og avanserte systemene. Jeg har ikke handlet denne uken på grunn av det jeg oppfatter som et svært lavt volummarked med liten bevegelse. Når den røde sonen og den blå sone viser fullstendig på en full skjerm, står det for meg ikke noe volum og ikke å handle som jeg har så liten erfaring. Hvilken bevegelse det er, er sporadisk og 8220whipsaw8221. Jeg ville ikke ha sett det uten det avanserte enkle systemet. Testimonial e-post på fil Juridisk ansvarsfraskrivelse: Unike og tidligere forestillinger garanterer ikke fremtidige resultater. Erklæringene som presenteres er ekte og uønskede og på fil og sitert med tillatelse. Uttalelser kan ikke være representative for alle kundeopplevelser. Tidligere resultater og testimonialer indikerer ikke nødvendigvis eller garanterer fremtidig suksess. Hver handelsmann er i siste instans ansvarlig for sin egen suksess. Oppdag hemmelighetene til Breakout Trend Trading Simple System i dag Gjør din Suite of Breakout enkle systemindikatorer nå Din serie med spesielle Breakout Simple System-indikatorer er allerede lastet inn på en mt4-mal for deg. Du vil være klar til å handle og begynne å tjene penger snart, jeg vet at jeg kunne belaste 2000 for dette handelssystemet som følger med Simple System-indikatorene, malen, pdf-håndboken og tonnevis av treningsvideoer og skjermbilder og den raske e-poststøtten jeg gir. men det kommer ikke til å koste deg 2000, eller til og med 1000. nei, ikke engang 500, selv om det er det jeg burde lade. 297 er den vanlige prisen. men. For en lav innledende pris, kan du kjøpe på to forskjellige måter: via Clickbank for bare 97 med en 60 dagers pengene tilbake garanti, eller bare 67,00 via PayPal uten penger tilbake garanti. Du må være enig i å ikke be om tilbakebetaling for å få spesialrabatten, men ikke bekymre deg. Du kommer til å elske det. Du kan oppdage hemmelighetene til Breakout Trend Trading Enkelt system I dag kan du ikke vente å prøve den ut Heres Slik bestiller du nå: Hvis du Ønsker sikkerheten til en 60-dagers pengene tilbake-garanti, vennligst bestilt for 97 via Clickbank: Vil du ha en spesialrabatt og godta å ikke be om tilbakebetaling Klikk på PayPal-knappen nedenfor for å bestille for ONLY 67.00 og godta å ikke be om tilbakebetaling , og det er billigere Ikke bekymre deg, du vil elske handelssystemet Heres Slik bestiller du nå: Hva skjer hvis du ikke bestiller nå Prisen kan bli doblet i morgen Du kan tjene penger i dag Dette er ikke noe fryktkurshandel Få det nå mens du er Jeg tilbyr fortsatt lav innledende pris. Tonevis med treningsvideoer er inkludert med støtteskjermbilder Amps forklaringer Hurtig e-postsupport 7 dager i uken Malen er lastet med alle indikatorene du trenger. Lysene er fargekodede slik at du handler i henhold til co lor Ingen av indikatorene slenger og males kun i gjeldende prislinje. Konsolideringsperioder er tydelig synlige for å holde deg fra trading whipsaws. Du vil lære å handle ved hjelp av volatilitet for raskere fortjeneste. Innføringer og utganger er enkle å finne bare ved fargeendringer. I en 1 timers, 4 timers eller daglig kart overvåker handlerne i bare 5 minutter fire ganger hver dag. Nå kan handel bli morsomt. Ive fjernet alvoret fra handel. Dette er IKKE et nyhetshandelssystem, selv om du kan handle nyhetshendelser med det, alt du trenger er en sterk trend. Det er et trendhandelssystem basert på farge og volatilitet. Det er ikke behov for en stor konto. begynn å handle i en Cents konto med bare 100 Dette er ikke et sikringssystem og kan handles med amerikanske meglere. Fungerer med noen mt4 megler, men jeg forteller deg hvem jeg handler med. Hvis du ikke kjøper i dag, kan du glemme mitt Breakout Simple System . og vær dømt til dine gamle fattige handelsresultater Ikke la det skje med deg Fortsett og bestill akkurat nå. Jeg vet du vil være glad du gjorde. Heres hvordan du bestiller nå for den beste prisen på bare 67,00 via PayPal med din avtale om å ikke be om tilbakebetaling: Dedikert til din handelssuksess, Day Trade Forex Team En kombinert 55 års handelserfaring i futures, aksjeopsjoner og forex. PS! Bestill nå via PayPal for å låse den beste prisen du vil se. Vi er sikre på at du vil elske dette handelssystemet P. P.S. Ikke vent å bli økonomisk fri Hjelp bekjempe global lavkonjunktur og redde familien din Start med å tjene penger denne ukenOnline forex og CFD trading Risk Advarsel: Forward Rate Agreements, Options og CFDs (OTC Trading) er leveraged produkter som har en betydelig risiko for tap opp til din investert kapital og kan ikke være egnet for alle. Sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoene og ikke investerer penger du ikke har råd til å tape. Vennligst se vår frivillige ansvarsfraskrivelse. Easy Forex Trading Ltd (CySEC ndash lisensnummer 07907). easyMarkets er et handelsnavn for Easy Forex Trading Limited, registreringsnummer: HE203997. Dette nettstedet drives av Easy Forex Trading Limited Ved å bruke easymarkets, godtar du bruken av informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din. Begrensede områder: easyMarkets Group of Companies tilbyr ikke tjenester til borgere fra bestemte regioner, som for eksempel USA, Israel, Iran, Syria, Afghanistan, Myanmar, Nord-Korea, Somalia, Irak, Sudan, British Columbia, Ontario og Manitoba. .

No comments:

Post a Comment