Thursday 9 November 2017

Ftse Day Trading System


Avhengighet og hvorfor så mange Index Traders ende opp Losers Q. Hvorfor miste så mange FTSE spreadbetters penger Jeg er ny for å spre spill og vite det grunnleggende, i dag var min første dag handel og hadde et stort tap. Jeg vil ha råd om hvordan FTSE vil flytte i morgen. Også noen andre tips du kanskje har, vil hjelpe meg mye. A: Det er bare tre ting du trenger å mestre: - Kapitalhåndtering Avgangsstrategi Entry-strategi Etter det er det et stykke kake. Ordren kan virke rar, men IMHO er det ikke. Virker lett hei. Vel, det er det ikke. Jeg er redd for at du har mye å lære. Noen kan si, ikke handle en krone før du har forsket i flere måneder. Jeg vil si at begynnelsen blir veldig liten - 0,10p - 0,50p per handel. Jeg finner deg lære mer ved å risikere noe. Selv om det bare er små mengder. En leksjon jeg har for deg (bortsett fra at alle som tenker at dette spillet er enkelt, og alle blir brent i de tidlige dagene. Vanligvis dårlig), er å lese følgende artikkel. Og som en side av veldig få dagers handelsmenn som sprer innsatsindekser på daglig basis, tjener penger. Og her er hvorfor de fleste dagers handelsindeks spreadbetters mister penger: Spredt på rullende FTSE er 2 poeng. Hvis du åpner og lukker en handel per dag på den rullende FTSE (ca. 250 handelsdager), vil du ha betalt 250 2 500 poeng av provisjon. Det er som å overgå markedet med 8 500Level of FTSE 100. De fleste fondsleder har problemer med å bare passe på det. Og ikke glemme finansieringsavgiftene. Hvis en spreadbetter forlater åpner en posisjon over natten i 100 dager i året, må han overgå markedet med ytterligere 35 poeng. Personlig vil jeg gjerne at annonsene som spreadbetting-selskaper plasserer på børsmeglere og andre nettsteder, hvor de tilbyr sign-on-bonuser, forbudt. De er glade for å tilby pund100 gratis til nye kunder fordi de vet at det er peanøtter i forhold til hva de fleste kunder vil miste. Mitt råd er å handle på lengre sikt. Det er mer forsiktig å spre bud på indekser med tidsrammer målt i uker eller måneder ikke timer (og Ive hadde litt beskjeden suksess på denne måten). Jeg handler bare i én retning (FTSE nede) og handel mars samler gjennomsnittet opp og ned, lukker ut på veien som det passer og spør meg selv: Er det sannsynlig at i mars vil posisjonen min vise et anstendig resultat (FTSE 6000) og hvis det går den andre veien (7000), har jeg nok margin på plass for å finansiere stillingen. Nøkkelen er tålmodighet, sunn fornuft og nøye beregning og overvåking av innflytelse. Q. Ive mistet for mye penger dag handel FTSE. Indikatorene og oljen er noe jeg kommer til å holde seg unna når jeg har kvitt FTSE-stillingene mine. Det er der jeg har mistet mest penger, og jeg tror jeg vil fortsette å miste pengene mine hvis jeg fortsetter å gjøre dem. Jeg kan til og med lukke mine FTSE stillinger med tap hvis jeg bare må at jeg kan komme seg ut av dem. Jeg er mer sikker på aksjer, og tror også at planen min vil fungere veldig bra dersom den følges riktig. Jeg har også bestemt at jeg ikke vil forkorte noen aksjer, men bare gå lenge på dem. Jeg skal gjøre mesteparten av min egenkapital når FTSE har hatt en god battering som i januar. - Liam A: Liam, har du handlet aksjer, midler eller ETFer mye Eller rettere hvor ofte har du vært nede og hvordan reagerte du En av de vanskeligste tingene med kortvarig handel er å styre dine følelser, og indeksene er de vanskeligste tingene du kan spre innsats på. Hvis du ikke har mye erfaring med handel, så går du direkte inn i spread-spill, Dow og FTSE er som å spille en flysimulator og deretter bli satt i pilots setet til Shuttle. Du må være i topp 1 av luftvåpenpiloter (uten trening) for ikke å krasje og brenne. Du bør være så komfortabel og godt utdannet. Dagshandling bør være en kjedelig jobb, hvis det ikke er bra for deg å leve på det. Du tror kanskje du er god nok. Du kan lage 5 handler, 4 av dem vellykkede, men den dårlige du blir stoppet ut, og du har gjort et tap for dagen. Etter et par uker tar du innsatsene med et bedre system, og markedet blir mot deg. Nå er du tusen ned. Noen uflaks og du er tre grand down. Nå handler du på frykt, gjør irrasjonelle og dyre feil til kontoen din er utslettet, og du er en ulykkelig, knust fyr. Da skjønner du at du burde ha lyttet til alle som sa dagens handel var ikke en god ide, og du trener ut hvor lenge du skal jobbe for å redde alle pengene igjen. De fleste (eller alle) handelsfolkene som tjener penger er fagfolk med mange års erfaring. Prøv papirhandel med ETX Capital i 6 måneder og se hvordan du kommer på markedet, vil fortsatt være her -) Enten det eller fikse en sum penger i hodet ditt, som du er villig til å tape. Hvis du mister det, lukk så kontoen din og sett den ned for å oppleve. Q. Ikke handle INDICES, det er bare et lotteri. Det er bare en lotteri, med mindre du har en bunnløs pit med kontanter, vil du bli marginerte før du kan si Jack Robinson. Et stykke nyheter fra Fed kan flytte DOW 200 pts i en nanosekund, vet. A: Jeg må være uenig med poenget du gjør angående indekser, volatiliteten på DOW er 1,07 sammenlignet med å si 4,57 på DGO, 1.21 på DTY. Så derfor kan man argumentere for at DOW er en tryggere handel, den feilen som mest gjør, er ikke å ha midler til å handle indeksene til sitt fulle potensiale. En 1-punkts spredningskontrakt på Dow (ved 12115 eksempelfigur) gir deg eksponering på 121,150 uten noen stopp (full margin) åpenbart er det ikke mange spillere som kan gjøre det, så derfor er de til nåde av spillestedet av selskapet i spørsmålet. Jeg har hatt mer stressende handler på enkelte selskaper på en gang. ) De fleste handelsfolk som handler med DOW, er utelukkende tapere, men av en annen grunn: Hvis du tar en posisjon på DOW med et 20-punkts stopp, bør du forvente en avkastning på 60 poeng (3: 1 risikobeløp) . Gjennomsnittlig intradag-bevegelse på DOW er 110 poeng, så sannsynlig er det at du vil fange 60 av dem i ett trekk. Ganske usannsynlig, og det er derfor de fleste mister. Q. Jeg er redd for at min kone har blitt avhengige av å spre spill. Vil ikke snakke om det. Vi kunne miste alt jeg tror ikke hun forstår risikoen. A: Det beste å gjøre her er å finne ut hva kontoen din er, og utfør noen beregninger for å sikre at du ikke risikerer mer enn 1 av disse pengene på en enkelt handel. I hovedsak bør beregningene dine gi deg mulighet til å formatere riktig inn i markedet i forhold til kontoens egenkapital og stoppe tap (som bør utarbeides i forhold til volatiliteten til det du handler med). Jeg vet at jeg har snakket om det i forhold til deg selv når det faktisk er din kone å gjøre dette, men det er viktig at du forstår risikoen hvis hun ikke vil høre. Du nevnte at hun er avhengige, noe som er bekymringsfullt - selve forslaget betyr at hun sannsynligvis spiller og ikke handler. En næringsdrivende med negativ følelsesmessig respons på markedet er en veldig farlig en (tenk Nick Leeson og nylig, Jerome Kerviel). Så, ja, du kan miste alt og, på grunn av innflytelse, ende opp med gjeld. Har du lagt merke til, mens kona er handel, noen telefonsamtaler fra spreadbet-firmaet som gjelder marginsamtaler. Hvis det er tilfelle, må du snakke med din kone om dette, uansett som det betyr at hun mister mer enn hennes første innskudd. Prøv å forstå at følelsene som går med å tape penger, er en sterk følelse av feil og angre. Derfor foreslå at hun ikke gir opp, bare prøv med mindre penger (du kan spre for 50p et indekspunkt med noen firmaer) til hun blir lønnsom handel. Deretter øker størrelsen i trinn. Høres ut som om du må ta på risikostyringsrollen. Q. Jeg skylder pound9.5k på margin ring fra noen måneder siden, som jeg ikke har noe håp om å betale tilbake :-( Det går nå til retten. Dette er første gangen jeg har vært i denne stillingen, kan det være en CCJ eller verre Ville juridisk representasjon hjelpe eller være et nytt sløsing med penger Jeg har allerede tilbakebetalt pound4k som gikk på kredittkort. De ville ikke tilby en oppgjørsfigur eller ville de fryse interesse. Og vil dette begrense meg fra å spre spill i fremtiden. Noen forslag velkommen. Mange takk . A: Jeg mistenker at hvis det gikk til retten, vil du kunne gjøre en ordning for å tilbakebetale dem, og interessen er enten frosset eller slettet. Jeg tviler på at du vil kunne fortsette å spre spill under ditt navn til det blir betalt igjen. Dagens trading system Morning hver og en, har noen informasjon om følgende, som hvilket system dette kan være. Hvis noen har det, er det praktisk å sette pris på, bruker en 40-50 poeng stoploss og har 75 suksessrate. -------------------------------------------- Hva gjør Sys tem består av overraskende lite faktisk. Det viser deg hvordan du kan sammenligne 2 separate informasjonstyper som er fritt tilgjengelige på nettet, og finne ut hvilken måte FTSE 100 vil flytte. Nå tenk dette gjennom nøye Hvis du ignorerer dagene med liten eller ingen bevegelse, er det bare 2 mulige utfall. FTSE 100 vil enten gå opp eller ned. Det er en 5050 sjanse eller evens. Å kaste en mynt og satse på hodene og hodene for haler ville vinne halve tiden. Systemet returnerer 70 75 korrekte prognoser som er omtrent en 31 retur. Først krever systemet bare ca 20 minutter å trene. Når du blir mer kjent med prognosen, vil du finne tidsfaktoren redusert betydelig. Det er derfor jeg anbefaler papirhandel for de første 2 ukene. Markedet har alltid vært der, og det vil fortsatt være der om et par uker. Du sammenligner bare to separate deler av informasjon om kvelden eller tidlig om morgenen og lag din innsats, dvs. (Beslut om å kjøpe eller selge kvoten FTSE 100quot) Sjekk nyhetsoverskriftene neste morgen for eventuelle kontraindikasjoner og plasser innsatsen din. Du kan nå se det og gå ut hvis du ønsker eller bare la budet være nært med markedet på slutten av dagen. PS Dette er ikke et kumulativt system, det som skjedde i forrige uke eller i forrige måned har ingen betydning for prediksjonsmetoden. Indikatoren vil kun fortelle deg den sannsynlige bevegelsen for NESTE TRADING-dagen. Du trenger ikke å beholde gamle historiske diagrammer eller poster eller til og med påfølgende poster. Mandag kveld forutser tirsdag bevegelse, tirsdag kveld forutser onsdag bevegelse, og så videre. Kveldsprognosen er alltid for følgende TRADING DAYOriginally Postet av Adamus Jeg antar at selgeren er for opptatt med nybegynnere som slår på døren for å bekymre seg om gamle skeptikere som meg. Jeg har bare ikke lyst til å motta 2 CDer fulle av mer blurb for min 20, og heller ikke jeg har lyst på 200 eller hva som helst å bli med i et handelsrom. Jeg tror at 3 Ducks-tilnærmingen er mye bedre. Bare gi ut en PDF og ikke noe mer oppstyr. Nå er det faktisk å gi noe tilbake som leverandøren av dette systemet hevder å gjøre, mens det i virkeligheten faktisk selger noe til 20. Hi The 3 ducks-systemet er også bra og fungerer i 4 timer, 1 time og 5 minutter handelen sin godt å ha en rekke våpen i yuor arsenal. En masse avhenger av din egen handelspersonlighet. Hver sin egen, må alle de aller beste Michael First moderate ditt språk. Systemet fungerer av svinglinjer, og dette forklares i dybden til de uendrede. tar innleggene dine på pålydende måte du er åpenbart ganske kunnskapsrik om Piptastic, så det ville være svært nyttig hvis du kunne gi litt mer info om det - det er åpenbart et kvalitetssystem hvis det kan gjennomsnittlig 100 pips i uken, men kan du gi oss den drawdown tallene i tillegg - eller noe mål for risiko. Det som betyr mest er hvor bra du går gjennom brannen. Jeg har lest mange ting på Twitter nylig om system selgere og folk som holder seminarer og hvordan de er alle svindlere ute for å lage raske penger uten hensyn til punter. Spread Bet Magazine (som jeg er en ivrig leser) er virkelig banging trommelen med linjen de som kan handle gjør og de som ikke kan selge systemer. Min personlige oppgave er basert på mine erfaringer. Jeg har kjøpt tre systemer i min tid, to av dem jeg har lært av og den andre var bare søppel. De to jeg lærte av var forskjellige strategier, en var dagshandel og den andre lengre sikt. På lengre sikt var man den første jeg fikk og var virkelig min introduksjon til spredningsspill (jeg går tilbake ti år nå). Hans system er hovedsakelig basert på trender og bevegelige gjennomsnittsoverskridelser. Denne fyren selger bøker, DVDer, seminarer og har en overflod av YouTube-videoer. Han hevder å ha gjort betydelige summer fra handel og ser ut til å ha livsstilen til å sikkerhetskopiere den. Nå har jeg ingen anelse om at hans krav er sanne, jeg har aldri møtt ham, men for å være ærlig, bryr jeg meg ikke om. Jeg har kjøpt noen av hans ting, så på mange videoer og som jeg sa at disse gutta tingene introduserte meg for å spre spill, så hvis jeg møter ham, vil jeg riste hånden jeg lærte mye av det han måtte si. Men heres gni, hans system fungerte ikke for meg, det gjorde meg ikke penger. Det var for tregt, ingenting skjedde, jeg ville kjede seg og begynne å komme inn i dumme handler og selvfølgelig tape penger. Betyr det at systemet ikke fungerte, det fungerte ikke for meg fordi jeg ikke jobbet med systemet. Det andre systemet jeg har kjøpt var omtrent 3 år siden, det var et daghandelssystem, basert på pivotpunkter og et par indikatorer. Selgeren hadde en god forståelse av markedet, systemet var enkelt og lett å følge (jeg liker det), så jeg brukte det til å handle FTSE som selgeren hadde anbefalt. Resultatet ble blandet, noen ganger fungerte det ok, og noen ganger gjorde det ikke. Systemet introduserte meg til indikatorer jeg ikke hadde brukt før en som jeg bruker i dag i mitt eget handelssystem, så det var verdt kjøpesummen alene. Jeg er ikke sikker på om fyren som solgte dette systemet fortsatt jobber med det som jeg ikke har sett mye av ham en stund, så det kan fortelle deg noe om styrken av systemet hans. Min erfaring med å kjøpe et system er blandet, ingen av dem fikk meg penger, men to av dem var en stor del av min handelsutdanning og jeg er glad jeg kjøpte dem. Jeg tror det er vanskelig å tjene penger fra noen els system, jeg tjener penger fra systemet mitt, men hvis jeg pakker det opp og fikk meg selv til et markedsføringsteam og solgte det, vil du tjene penger på det. Sannsynligvis handler det ikke så mye om den enkelte næringsdrivende som det er systemet de bruker til å handle. Systemer tar ikke hensyn til våre følelser, frykten en ny handelsmann føler når handelen er i rødt, sinne du føler etter å ha en tapt handel og behovet for å få pengene tilbake. Som Yoda sa sinne og frykt, til den mørke siden de fører den mørke siden for en handelsmann blåser kontoen din. Det tok meg år å kontrollere mine følelser mens jeg handlet, selv om jeg dagshandel jeg bruker så lite tid på å se på diagrammene som mulig, hvis jeg slår målet mitt for dagen jeg stanset, ferdig. Jeg gjør dette fordi jeg vet det jeg stirrer på diagrammet mitt for lenge nok, det vil overbevise meg om å handle igjen. Det passer ikke til mine følelser. Læring om deg selv som en handelsmann er like viktig som å lære noe system. Så mine siste tanker om systemer, hvis du fristet til å kjøpe en, gjør litt forskning, Google det og hvis du tenker på noe du kan lære av enn å gå for det. Bare ikke forvent å slå 500 til 10k i en måned. takk for at du leser og lykke til, vær så snill å legge igjen en kommentar eller alternativt send meg en e-post på darrenpoints4profit. co. uk Vel, dette er min knyttneve Blogg. Du må bære med meg med nettstedet, I8217m ingen internett wiz barn, men forhåpentligvis vil jeg få det skarpt i løpet av de neste ukene. Hensikten med denne bloggen er å hjelpe nye handelsmenn og urentable handelsmenn å bli bedre handelsfolk. På denne bloggen vil jeg dele mine erfaringer fortid og nåtid med handel (jeg handler FTSE og noen ganger The Dow), og forhåpentligvis kan du lære av disse opplevelsene og bli en lønnsom handelsmann mye raskere enn jeg gjorde. I8217m håper du vil dele dine handelsopplevelser til og ved å dele disse erfaringene og tilbakemeldingene som jeg og forhåpentligvis andre vil gi deg, vil gjøre deg til en lønnsom handelsmann raskere enn det ellers ville. Hva dette nettstedet isn8217t skal gjøre, er å prøve å selge deg noe, jeg er ikke her for å selge deg et system eller noen annen enkel løsning til trading rikdom (I8217ve kjøpte dem, de don8217t jobber). I8217m ikke tilknyttet noen eller noe selskap, jeg kan ogs og da sitere en bok eller forfatter som jeg tror kanskje nyttig for folk, jeg kan gjøre deg oppmerksom på en blogg eller nettside som er bra for trading info etc, men dette er bare min men det er noen gode handelsmenn på Twitter som snakker fornuft og er villige til å hjelpe, og så er de noen som snakker skit. Fra tid til annen, jeg er enig med dem. Jeg kan forsikre deg om at jeg elsker Twitter. kan gi en rop ut til noen på twitter som jeg tror snakker og det kan være verdt å følge dem. Vel, jeg tror at det er nok for den første bloggen, hvis du vil finne ut mer om meg, så klikk bare på fanen 8216About Me8217 (forhåpentligvis vil det fungere) i helgen. Jeg håper å skrive min første 8216proper8217 blogg, emnet kommer til å bli 8216Om hyllesystemene og hvorfor de sjelden jobber8217. til da 82308230823082308230 Følg meg på Twitter

No comments:

Post a Comment